11 Ekim 2008 Cumartesi

A.R.O.G (Cem Ylmaz 2008)


Tür: Komedi-Macera
Yapım: 2008,Türkiye
Süre: 1 Saat 45 Dakika
Gösterim Tarihi: 5 Aralık 2008
(AROG flmi,arog izle,arog sineması,arog full izle,a.r.o.g tam izlesene,arog filmini bedava online full izle,a.rog sinemlar,ücretiz arog vizyon filmini izle,cem yılmaz filmleri,arog cem yılmaz seyret)

Konusu:Ali Taner Baltacı ile Cem Yılmaz’ın yönettiği A.R.O.G: Bir Yontmataş Filmi, önümüzdeki aylarda Fida Film – CMYLMZ Fikirsanat tarafından vizyona çıkarılıyor.

A.R.O.G.’un “ilk 3 dakika”sının çekimleri İstanbul Film Stüdyolarında hazırlanan özel dekorlarda gerçekleşti.

Filmde kullanılan “yaratık” için Anima stüdyolarında pek çok sayıda maket çalışması yapıldı. Uzaktan kumanda ile hareketli hazırlanan yaratığın modellemesi ve üretimi toplam iki ay sürdü.

Yorumlar:Fragmanları izledim gerçekten süper olacağa benziyo...10 milyon gişe yapsa süper olur mesela...Türk sineması için gerçekten önemli...Saçma sapan komedilerle ilerleyecekse bu sektör hiç ilerlemesin daha iyi...

Şu Recep İvedik vakası bir an önce geçse iyi olur...Cem Yılmaz imdadımıza yetişti gerçekten...
gora gerçekden sinemamızın nerede oldugu görmemi sagladı.çok sevmişdim,özellikle o mavi,kırmızı hapı arife dogru uzatıı yeri.gerçekden çok iyi hazırlanmışdı.eminim ki fragmandan da belli,çok eglencili bir fiflmi doya doya izlyecegiz....
filmi çok merak ediyorum dünya'ya açılacak diye iddialar da vardı ama cem yılmaz yine güldürecek ben eminim (: film de güzel olur ve zaten böyle bir iddiaları da olduğu için olması gerekenden daha fazla çalışmışlardır herhalde kısaca benim beklentilerim şu an pozitif yönde (:...
fragmanı görene kadar bu filmin g.o.r.a nın şöhreti ile besleneciği düşünürrken fragmanlar beni adeta meshetti.muhteşem bir yapım , görsel efektlerle donatılmış ve esprilerin güzelce satılması çok iyi.rekor kıracağına eminim...
Arifin maymunların arasında yatıp sonrada işediği teasırı çok beğendim. Ayrıca dinazoru baya gerçekçi yapmışlar. Bir Türk olarak gurur duymak gerek :)...
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com